maandag 12 maart 2012

I Love...Coconut & Cream hand lotion

























I have a collection of handlotions around the house, in my car, in my bag...just about everywhere to provide my hands with moisture and care whenever needed. The brand I love... has a range of several products for body and hands, such as body butters, shower creams, body peelings and hand creams. All available in several tasty scents, such as Mango & Papaya, Lemon & Lime, Strawberry & Milkshake, vanilla & icecream and... Coconut & Cream. The Coconut & Cream scented hancream smells sooo good! It's a tropical beach in a tube, how amazing! The lotion is quite rich and creamy but still quickly absorbed and does not leave any greasy or sticky layer. (I use it while typing, apply and type, as quick and easy as that :) The I love.... handlotions are available at Douglas, both in stores and online. Ps these products make great gifts (Yes also for yourself ;) € 4,95 / 75 ml

Ik heb een behoorlijke verzameling handcremes en die liggen dan ook overal door het huis, in mijn auto, in mijn tas...noem maar op. Ik vind het fijn om altijd een tube in de buurt te hebben om mijn droge handjes zacht en soepel te houden.  Het merk I love.... heeft een flink gamma aan bad en bodyproducten, waaronder bodybutter, bodypeeling, shower cream en handcremes allemaal verkrijgbaar in diverse heerlijke geurtjes zoals Mango & Papaya, Lemon & Lime, Strawberry & Milkshake, vanilla & icecream en... Coconut & Cream. De Coconut & Cream handcreme ruikt heerlijk naar kokos, het is net een tropisch strand in een tube, zalig! Hoewel de creme vrij vol is wordt deze snel door de huid opgenomen en laat geen vettig of plakkerig laagje achter dus je kan meteen verder met wat je aan het doen was (ik heb m naast mijn toetsenbord liggen, smeren en weer verder typen huppakee!) De producten van I love... zijn verkrijgbaar bij Douglas, zowel in de winkels als online en zijn trouwens ook heel erg geschikt als cadeautjes (ook voor jezelf ;) Check www.douglas.nl voor alle producten. Een tube I love... handcreme kost € 4,95 voor 75 ml.