vrijdag 13 januari 2012

Chanel and YSL spring 2012 quick tape swatches

Top shades: Chanel April, May and June
2nd: YSL Duo Manicure Couture Edition 007 green and dark cherry
3rd: YSL Duo Manicure Couture Edition 008 orange and pink shimmer


Yesterday the displays of the new Chanel and YSL collections were already in my local beautyshop, but the products were not available yet, so I did some quick swatches to make up my mind about the ones I want. For spring 2012 chanel created 3 new shades, April, May and June and I must admit, I don't find them anything special, so considering the price, I will skip these.

The YSL polishes did surprise me (altough...they had very stunning polishes in their last collections), especially the green shade looks a lot like the legendary Opi Creme de menthe. The YSL polishes are sold in 2 sets, one holding the green and a deep vampy almost black shade and the other contains a bubblegum pink and a vivid bright orange both with subtle shimmer. If your country has an online Douglas shop, you might be able to order them online there. I really like the YSL duo's so I might just splurge on those :) What do you think of these shades?

Gisteren stonden de displays van de nieuwe lentelooks van YSL en Chanel al in de parfumerie alleen de producten zelf waren er nog niet, dus reden te meer om ze eerst even te swatchen en dan rustig na te denken welke ik zal aanschaffen. Chanel komt met 3 nieuwe lakken, April, May en June en eerlijk is eerlijk, mij doen ze niet veel, dus die kan ik laten liggen.

De YSL lakken daarentegen waren een verassing (al moet ik zeggen dat YSL de laatste seizoenen hele sterke kleuren nagellak in de collecties had zitten), vooral de groene shimmer die volgens mij erg in de buurt komt van de legendarische Opi Creme de Menthe. De YSL lakken zitten per twee in een setje, het ene setje bevat de groene en een hele donkere bijna zwarte lak en het andere setje bevat een bubblegum roze en een heerlijke oranje, beiden met subtiele shimmer. Ik heb even snel op internet gekeken en de YSL look kan je ook online bij Douglas bestellen via www.douglas.nl ze rekenen geen verzendkosten en je kan altijd 2 leuke proefjes kiezen voor bij je bestelling. Ik heb vorige maand voor het eerst online bij ze besteld en ben erg tevreden, maar daarover een andere keer meer. Ben benieuwd wat jij van deze lentekleuren vind :)

YSLspring 2012 nail polishes

oa verkrijgbaar via www.douglas.nl