donderdag 22 september 2011

mini make over with ColourVue

left eye: natural
right eye: with colourvue yellow hazel
I have blue eyes and always wondered what a different shade would look like, now I found the answer to that question with the help of ColourVue lenses. They are now available in the Netherlands, the ColourVue lenses are recommended for use from 16 years and are made of a 100% safe hydrogel that does not irritate the delicate eye. The matching Optifresh fluid is to cleanse and store your lenses the best way possible. There is a wide ranges of possible shades available, from twilight to volturi to Union Jack they have them all.

I tried the yellow hazel lens and he first thing I noticed was how easy it was to apply the lens on my eye (I accidentaly poke myself with my mascara often...lol) and how natural the effect was.Instant glamour and funny fact, I was surprised how my confidence grew while wearing these lenses... See for yourself on the pictures :) It took a little while for my eyes to get used to the feeling of the lenses, but after that smooth sailing and no problems or irriation all day long. I will try others for sure, not sure which because there are a lot great lenses to choose from :) Have you ever tried coloured lenses? check www.colourvue.com for all the products.

My eye 'au naturel' blueish green with some grey, the color
depends on the light and my eye make up lol :)

my eye with colourvue yellow hazel, I do hope this pics don't
freak you out, it was quite hard making pics of my eyes without
looking to scared haha.














Ik heb blauwe ogen en was altijd al heel benieuwd hoe een andere kleur ogen mij zou staan. Ik heb het antwoord op mijn vraag gekregen dankzij ColourVue lenzen. Ik heb de yellow hazel gebruikt en wat mij meteen opviel was hoe makkelijk ik de lens op mijn oog aanbracht (misschien omdat ik ook regelmatig uitschiet met mijn mascararoller auch...lol) en hoe natuurlijk het resultaat was. Instant glamour en een hele andere look, raar eigenlijk hoe je zelfverzekerd kan zijn door een andere kleur ogen. Ik voelde me veel stoerder. Kijk en oordeel zelf :) Na het indoen voelde het wel even vreemd, maar na een paar minuten was dat voorbij en heb ik ze de hele dag zonder problemen ingehad. Ik ga er zeker meer aanschaffen al heb ik een probleempje...ik kan niet zo goed kiezen en er zijn wel heeeeel veel leuke soorten......

De ColourVUE- Lenzen hebben geen sterkte. Ze kunnen daardoor door iedereen worden gedragen met een aanbevolen leeftijd vanaf 16 jaar. Een groot gedeelte van de collectie is ook met sterkte verkrijgbaar, via de opticien die de ColourVUE- lenzen in het assortiment voert.De ColourVUE- Lenzen zonder sterkte zijn gemaakt van een 0.06 millimeter dunne, 100% veilige hydrogel. Dit is een optimaal zuurstofdoorlatend materiaal met een perfect draagcomfort, dus geen irriatie. Met de bijbehorende Max OptiFresh- vloeistof reinig, spoel, desinfecteer, bevochtig en bewaar je de lenzen om de kwaliteit langdurig zo optimaal mogelijk te behouden.

Het assortiment ColourVUE- Lenzen dat de Nederlandse distributeur Eterno Vision aanbiedt, bestaat uit
‘3 Tones’, ‘Big Eyes’, ‘Glamour’, ‘Fusion’, ‘Stars & Jewels’, Glow Illuminant’ met verschillende kleuren, diverse ‘eyecatching’ designs en meer dan 70 verschillende soorten, zogeheten 'Crazy Lenzen'. Er zijn ook lenzen die iets groter zijn , te weten15 mm i.p.v. de normale 14 mm lenzen. Dit creëert een optisch effect van extra grote ogen (à la Lady Gaga of Barbie).

Op http://www.eyebeauty.nl/ kan je alle lenzen zien en online bestellen.
• ColourVue Gekleurde lenzen Vana f € 23,95
• ColourVue Max Optifresh € 4,95/60 ml (= reinigingsvloeistof voor de lenzen)

Heb jij al eens kleurlenzen gebruikt???
 



Some of the available crazy lenses.