zondag 4 september 2011

Gosh special edition 001 Lavender love

A few weeks ago I picked up this shade from gosh, I recently discovered this brand and I love the formula en exceptional quality. Of course it's a Danish brand so that's extra special (since I have my Danish boy Ulan I have a soft spot for everything from Denmark :) This polish has a wonderfull vibrant color (somewhere between lavender and periwinkle) and is opaque and even in one coat, I did 2 out of habit :) On the last pic I added one coat of Essence special effect topper. Have a lovely sunday!

Een paar weken terug heb ik deze mooie lak van Gosh al aangeschaft, ik heb dit leuke merk eigenlijk vrij recent pas ontdekt maar ben heel erg enthousiast over de goede kwaliteit en fantastische formule. Het is een Deens merk en sinds ik mijn lieve Uli uit Denemarken heb is alles uit Denemarken extra speciaal :) Deze lak heeft een geweldige levendige tint (een mix tussen lavendel en periwinkle (maagenpalm)) en je kan met gemak een laagje doen, maar ik heb er uit gewoonte 2 gedaan. Op de laatste foto heb ik op een nagel een laagje essence special effect topper aangebracht. Fijne zondag!

Gosh special edition 001 Lavender love swatch


Gosh Lavender love & essence special effect topper
mystic mermaid swatch