maandag 8 augustus 2011

Zoya Sunshine collection swatches























The Sunshine collection from Zoya makes the summer of 2011 a sparkly one. The collection has 6 sparkly shades (I purchased 5 of them, I did not get raspberry golden Reva) Lets have a closer look to the shades, since there are a lot of pics I added a break in this post, so see more photos after the break. All swatches are 2 coats, no topcoat.

De sunshine collectie van Zoya maakt een sprankelende van de zomer een sprankelend feestje. De collectie omvat 6 kleuren (ik heb er maar 5 aangeschaft, twijfelde teveel over de framboosgouden Reva) Aangezien het nogal veel foto's zijn heb ik dit berichtje even ingekort. Laten we eens kijken, meer foto's vind ja na read more. Alle kleuren zijn 2 laagjes zonder topcoat.


Apple, the apple of my eye, so cheerful and crisp. Great shade
green with great golden sparkle love this!

Appel, deze verdient de titel oogappel van de collectie, vrolijk
en frisgroen met een gouden sparkle. Heerlijke kleur!



Faye, purple and golden sparkle, I think many brands were thinking
this would be the it shade for fall winter this year, because all the
'big' brands have launched or will launch a similar shade

(orly,sparitual,opi etc...) but I can see why, this is a great shade.

Faye, een paarsgouden sparkle, volgens mij dachten de meeste
merken dat dit DE kleur van deze herfst/winter zou worden want
veel merken kwamen/komen met een dupe van deze kleur (orly
opi, sparitual) maar ik snap wel waarom, dit is een bijzondere kleur.


Kimmy, fierce red with golden shimmers, I soooo love this
one in the bottle, but on the nail it kinda intimidates me...guess
I don't feel like a red type of girl :) It feels too much when I

wear this type of reds. But this shade is quite stunning.

Kimmy, vurig rood met gouden shimmers. Ik vind dit zoooo mooi
in het flesje, maar op mijn nagels is het een beetje...intimiderend..
Ben ook niet echt iemand bij wie rood heel goed staat, het
wordt al snel too much heb ik het gevoel, maar deze kleur

op zich is echt prachtig.



Tanzy, clementine sparkle, this is true sunshine in a bottle. I
love orange polishes! This looks like a tropical cocktail...yum...

Tanzy, een vrolijke cirtruskleur, dit is zonneschijn in een flesje.
Ik ben echt gek op oranje lakken! Dit is net een tropische
cocktail...yum.....



Rica, my stunning pinkish coral love, this shade is devine....sunny
warm and bright. What is there not to love about this??? I am

going to need a backup for this one...

Rica, mijn mooie warme koraalroze Rica, deze kleur is hemels...
zonnig warm en vrolijk. Wat is hier nou niet mooi aan??? Ik
heb hier echt een reserve flesje van nodig...dat zegt genoeg ;)


















Pfewwwww so these are my picks from this collection, I love Rica the most and Kimmy is my least favorite, not because of the shade, it's just I am a little shy of reds I guess :) I am so glad I posted these today..It's pooring out here so this was my sunshine for today..... have a great day!!!!

Zoooooo dat waren de lakjes die ik van deze collectie heb aangeschaft, ik vind Rica echt met stip de allermooiste en Kimmy is minst favoriet, maar dat ligt niet aan de kleur, meer aan mijn 'bang voor knalrode lak complex' lol :) Ik ben zo blij dat ik deze vandaag post, want met dit weer heb ik echt behoefte aan zonneschijn :) Fijne dag!!!!