woensdag 1 juni 2011

Opi stranger tides 2.0 swatches~

I guess you have seen a zillion swatches of Stranger tides, so I am presenting you my 2.0 version of this odd color. This is 2 coats of Stranger tides topped off with one coat of Opi's Significant other color. Do you like this combination???

Ik kan me goed voorstellen dat je al tig swatches van Stranger tides hebt gezien, dus vandaar bij deze mijn 2.0 versie van deze bijzondere groene kleur. Dit zijn 2 laagjes stranger tides met als "topping" een laagje Significant other color van Opi. Wat vind je van deze combinatie?




indoors
~~~

And here are the swatches without significant other color, the formula of this polish is excellent. I must admit I had to warm up to this shade, but once on my nails I knew stranger tides is a keeper :-)

En zonder significant other color, deze lak is uitstekend van kwaliteit en ik moet toegeven dat ik een beetje moest wennen aan de kleur, maar eenmaal op de nagel kan ik er niet omheen, dit is een blijvertje!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)