woensdag 11 mei 2011

Wic Marocco collection: Tanger


Tanger is a dusty pink creme with a fa-bu-lous formula, seriously.
This is 2 coats, no topcoat. I really liked this color altough I usualy
prefer more standout pinks. I wonder if this is a dupe for
Opi's sparrow me the drama (which I still have not purchased
due to time and budget issues grrrrr) The Wic marocco
collection is available now at the 
Herôme webshop 


Tanger is een  'dusty' roze cremelak en lakt ge-wel-dig!
Dit zijn 2 laagjes zonder topcoat. Ik vind deze kleur echt super
hoewel ik meestal ga voor de wat opvallender roze lakjes.
Ik vraag me af of dit een tweelingzusje is van Opi's
Sparrow me the drama (die ik nog steeds niet gekocht heb

wegens gebrek aan tijd en budget grrrrr) De Wic marocco
collectie is verkrijgbaar bij diverse drogisterijen en 

parfumerieen en onine in de webshop van Herôme of
bij de leuke nieuwe webshop Double beauty
  


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)