dinsdag 19 april 2011

OPI Melon of troy & Opi nailcare

If you are looking for a great sunny shade, don't look any
 further,here it is! Melon of troy is ( funny...I get visions of
Brad and Orlando haha and I did not even like the movie that
much...) a beautiful cool toned light orange frost which applied
 great in 2 coats, this is without topcoat. 

Als je op zoek bent naar een zonnig lakje, dan stopt de zoektocht

hier! Melon of Troy (visioenen van Brad en Orlando included haha
en ik vond die film niet eens zo geweldig) is een koele zachte oranje
tint met frosted finish. Dit zijn 2 laagjes zonder topcoat,
deze lak lakt heerlijk.




This is my nail rescue team, i really am a cuticle oil addict,
this one is great because you can take it everywhere,
I have one in my bag, my car and one on my nightstand :)
 (they should make those refillable ;) The scent is subtle
and I always apply a thick layer which I leave for
a little while and than massage into the cuticles.
The glass file is great, but I am so afraid to drop
and break it so I keep it safe in the package

(trust me I am sooo clumsy) I change between basecoats
because my nails are sometimes peeling and sometimes
brittle
(I know I abuse my nails with all the swatching and
tons of remover but i swatch with love and it's worth it ;)
But I always end up with Nail envy or natural
nail basecoat. I really have to buy me some Opi pedi products
soon, my feet have started to crack again...:(
to be continued..... :)


Dit is mijn nagelreddingsteam, ik ben echt verslaafd aan
nagelriemolie en deze is geweldig want je kan de tube overal mee
naartoe nemen, ik heb er standaardeentje in mijn tas,
auto en naast mijn bed. De geur is subtiel en ik smeer altijd
een dikke laag die ik dan laat intrekken en daarna
inmasseer. De glazen vijl vijlt je nagels in no time in de gewenste
vorm ik ben alleen zo onhandig dat ik bang ben dat ik m laat
vallen dus ik stop m altijd braaf terug in zn plastic kokertje :)

Qua basecoat wissel ik mee met de behoeften van mijn nagels
(soms keihard en broos en dan trek ik de vellen er weer vanaf,
al die remover, ook al is het een goede laat toch zijn sporen na, maar
ik swatch met liefde dus heb het er wel voor over ;) Nail envy en
natural nail basecoat zijn mijn favorieten. Ik moet binnenkort
ook zeker eens de pedicureproducten van OPI gaan aanschaffen
het klovenseizoen is weer van start gegaan...zucht....

wordt vervolgd ;)

Opi international http://www.opi.com/
Opi Nederland http://www.opi.nl/
Opi BelgiĆ« & Luxemburg http://www.opi-belgium.be/


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)