donderdag 2 september 2010

Herôme Brilliant mascara aanbieding bij Waat?















Even een kort berichtje tussendoor, ik shop graag online en sta dan ook bij meerdere sites op de mailinglijst. Vandaag kreeg ik de special of the day van Waat? door per mail, een mascaraset van Herôme bestaande uit mascara in bruin of zwart, een mini remover en een handige case met spiegel. Ik heb 'm meteen besteld (in het bruin, als je altijd al zwart hebt gebruikt moet je eigenlijk een keertje bruine mascara proberen het geeft een veel zachter natuurlijker resultaat)


De meesten van jullie zullen Herôme wel kennen van de nagelverzorging maar een van hun eerste producten was de brow perfector (geloof dat het product zo heette) een gel voor de wenkbrauwen, als klein meisje snuffelde ik altijd al in de toilettas van mijn tante en die gebruikte dat product altijd trouw.
Zelf ben ik echt fan van hun wenkbrauwpotlood in de kleur Taupe, hij is bijna op snik snik dus misschien schakel ik over op hun wenkbrauwgel of compactpoeder voor de wenkbrauwen, wat het ook wordt je leest het hier snel genoeg ;) voor meer info over de Herôme producten ga je naar www.herome.nl

Nieuwsgierig naar de mascara? bestellen kan via www.waat.nl voor 12,95 incl verzenden. Gewoonlijk betaal je voor de mascara alleen al 15,99 maarrrrrr...let op deze aanbieding is alleen vandaag geldig voor inwoners van Nederland en Belgie. Enjoy!

Hi All! just a quick post :) Today there is a special offer at Waat? you can purchase a herôme mascara for a special price at www.waat.nl unfortunately this offer is only for residents of Belgium and the Netherlands.

1 opmerking:

  1. Haha ik schoot spontaan in de lach door de titel: Bij Waat? Niet in de gaten hebbend dat de webshop Waat heet :D

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)