zondag 15 augustus 2010

Rituals Giveaway open to all!
















Eindelijk....de buikjes zijn gevuld (had lasagna gemaakt mmmmmm) dus ben ik lekker achter de computer gekropen om de Rituals giveaway uit te leggen. Ik was eigenlijk van plan om een kant en klaar formuliertje op de blog te zetten, maar ik begrijp dus totaal niet hoe (geloof me daar ben ik dus de hele ochtend mee bezig geweest aaaaah)dus doen we het maar weer per mail ok? Ik ben 31 augustus jarig, en heb wat inspiratie nodig voor mijn verlanglijstje, dus zou het heel leuk vinden om te horen wat jullie voor je verjaardag vragen of op je verlanglijstjes hebben staan ;) Iedereen (wereldwijd) mag meedoen en ook bij deze winactie geld, inzendingen van volgers tellen dubbel. Je mailadres wordt eenmalig gebruikt voor deze actie en wordt daarna verwijderd. Meedoen kan tot en met 29 augustus, de winnaar wordt bekend gemaakt op 31 augustus.

Om kans te kunnen maken op de rituals set bestaande uit basecoat, nagellak amber stone en de topcoat (alle producten zijn verrijkt met het edelsteen robijn voor sterkere nagels) mag je een mailtje sturen naar info@crystaliciousss.com met de volgende gegevens:

Naam (en eventueel google volgersnaam):
leeftijd :
plaats en land:
wat staat op jouw verlanglijstje?:

Finally, after enjoying a nice meal (I made a delicious lasagna mmmmmmm) I cleaned up and now I have a minute to do the Rituals giveaway post. Initially I wanted to create an online webform, but after a morning of figuring out how I gave up and will try again later so let's do this giveaway by email okay ;) My b-day is august 31st and I need some inspiration, so please help me guys, I would love to hear what is on your wishlists (b-day x-mas does not matter which one heehee) This giveaway is open worldwide and like the previous giveaway, entries of followers count for 2. I will use your mailadress for this giveaway only and will remove it immediately after the giveaway is closed. The giveaway ends at august 29th and I will announce the winner on my b-day ;)

All you have to do to have a chance at winning the rituals set (basecoat, amber stone polish and topcoat all enriched with Ruby to strengthen the nails is sent an e-mail to info@crystaliciousss.com with the folliwing information:

name (followername optionally for double entry):
age:
town&country:
what's on your wishlist?:

Good luck!

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke win actie!
    Lijkt wel een beetje op die van mij :P
    Ik ben ook eind deze maand jarig en ik ben op zoek naar een verjaardags mani, dus als je mee wilt doen, ik kan alle hulp gebruiken :P
    Ik ga even bedenken wat cool is om te vragen, maar een leuke winactie in iedergeval!

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)