dinsdag 22 juni 2010

Opi Nederland Shrek winactie

Leuk nieuws voor de nederlandse lezeressen op www.opi.nl/actie kan je een formulier invullen en zo kans maken op een leuk Shrek pakket ter ere van de release van de 4e Shrek film, de ene dag maak je kans op een dvd pakket met een minisetje Shrek lakken en de andere dag 2 bioscoopkaartjes en een minisetje Shrek lakken, ik doe mee jullie ook? Meedoen kan tot en met 30 juni 2010.

Opi Netherlands is celebrating the release of the 4th Shrek movie with great prizes. Unfortunately this is for Dutch readers only. But maybe your local Opi has some nice promotional activities too :)
Check http://www.opi.com/ for your country's Opi website.

 

4 opmerkingen:

  1. Cooool zeg! Ik doe zeker mee! :D
    Mag je trouwens meerdere keren mee doen^^?
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke Actie! Vind het alleen zo vreemd dat er bij de voorwaarde staat: deelnemers onder de 16 met toestemming, en dat je bij het formulier niet mee kunt doen mits je 18 bent..!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @artisticnailart: er wordt elke dag een verloting gedaan dus ik denk dat je gewoon elke dag mee kan doen :)

    @Sylvia: hmmm...tja heb ruim 10 jaar geleden mijn 18e verjaardag gevierd dus daar heb ik geen last van maar zal het ff aan ze doorgeven :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ Crystal,

    Haha ja kan ik me wat bij voorstellen idd! Hetzelfde probleem had ik ookal bij de vorige actie van de Alice in Wonderland. (En achteraf bleek een meisje van 13 dat toen nog op 1 van de dagen gewonnen te hebben! Dus het kan blijkbaar wél!) Lief dat je het even aan ze gaat doorgeven, heb geen idee hoe ik ze zou moeten bereiken! Trouwens leuke nieuwe layout!!

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)