maandag 7 juni 2010

My favorite bodyguards ;)














Vandaag is het weer wat frisser en bewolkt, maar toch wou ik graag even een blogje doen over zonnebescherming, ik verbrand niet snel en wordt diepbruin en smeer graag met hoge factor (anders gaat het me te snel ;) om de risico's toch een beetje te beperken. Dit zijn mijn favoriete producten om mee te zonnen.

Today it is chilly and cloudy, but I really want to do a blog about sunprotection, I tan easy and quick to a deep bronze but i like to apply high spf's (otherwise I tan to fast) to avoid the risk of exess sunexposure and the aging effects of the sun. These are my favorite tanning compagnions ;)

Roc Soleil protection spray spf 20
Subtiele geur en smeert lekker uit, heb ik meestal in mijn tas zitten mocht de zon ineens gaan schijnen (ook niet onverstandig om je armen in te smeren voor een lange autorit ongemerkt kan de felle zon dan behoorlijk wat schade aanrichten) (Nu 1+1 gratis bij de Etos in Nederland actie tot 13 juni)
Subtle fragrance and applies easy and non greasy, i keep this in my bag so i can apply it when the sun suprises me ( do apply sunscreen when you go for a long drive, i always apply it on my arms when I drive, nothing more nasty than a sunburn from innocent driving)

Hawaiian tropic tanning oil spf 20
De geur is zooooo lekker, dit ruikt naar een stranddag! Ik smeer dit op mijn buik, rug en benen, zeker niet op mijn armen want ik heb last van zonne-allergie. (Geen olie gebruiken als de rode jeukende bultjes ook jouw vijand zijn, pas ook op met van die leuke shimmer olie voor s'avonds als de zon dan nog schijnt kan je alsnog ten prooi vallen aan een allergische reactie en die bultjes zijn niet sexy.....ik weet er alles van...gebruik liever een poeder met glans) Ook deze zijn nu 1+1 gratis bij de Etos NL actie tot 13 juni 2010
The scent of these aaaaaah so delicious! This smells like a day at the beach:) I use this on my back, belly and legs, I have to be carefull on my arms and chest because of solar allergy (no oils allowed when those red ichy bumps are your enemy too, also stay away from those lovely shimmer oils when applied in the evening the sun can still cause an allergic reaction and those bumps are not sexy.....I know all about it.....use a shimmering powder instead)

Lancaster Oil free spray spf 30 en sport gel spf 20
De spray voor mijn decollete en de gel voor mijn gezicht, ik gebruik nooooit vette cremes en helaas zijn veel zonnecremes aan de volle kant waardoor ik als een glimwurm door de zomer moet, deze gel is een uitkomst, ander pluspunt, ik krijg hier ook geen pukkeltjes van. (de spray is nu met 50% korting bij de ici paris)
The spray voor my allergysensitive chest and the gel for my face, i never use full creams but unfortunately a lot of tanning creams are buttery and creamy and make me shine more than i want to, this gel is the answer to my tanning prayers. Quickly absorbed and does not give me breakouts like most greasy tanningcreams.

Clarins Sos balm
Éigenlijk zou je deze niet nodig moeten hebben na het vestandige zonnen, maar ook fijn voor je lippen, nagelriemen als highlighter op jukbeenderen en om wenkbrauwen te fixeren en vooruit dan maar....eventueel toch licht aangebrande huid.
After tanning with care you should not be needing this, but it is also quite nice as a lipbalm or as  cutilclebalm and to keep eyebrows in shape or glossy highlighter on cheekbones and okay....for slightly burned skin.

Redken color extend sun shimmering defense
Om mijn highlights te beschermen en mijn krullende haar met slag een natuurlijke beachlook te geven.
To protect my highlights and give my wavy/curly hair a natural beachy look

Een flinke lap tekst voor vandaag, ik heb mijn best gedaan om het zo kort mogelijk te houden :)
Nu maar hopen dat de wolken snel wegtrekken en we weer van de zon kunnen genieten, ben trouwens benieuwd wat jullie favoriete zonneproducten zijn, laat gerust een berichtje achter, ik waardeer jullie feedback enorm! Enjoy!

Pfew a lot to read for today and I tried to keep it short.....Now hopefully the clouds are gone soon so we can enjoy the sun again ;) I am curious what your favorite tanning products are, don't be shy to loeave a message, I really appericiate your feedback :) Enjoy!

Patsy loves tanning too :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)