maandag 31 mei 2010

Twilight inspired nails part 1

Ik heb het eerste deel van Twilight uitgelezen en wil meteen door met deel 2, 3 en 4. Ik heb deel 1 en 2 ook op dvd, maar er gaat toch niets boven je eigen duistere verbeelding, vandaar deze 2 lakken die me heel erg aan de film doen denken, OPI Here today aragon tomorrow staat voor het duistere diepgroene bos en China glaze Wagon trail zijn de ogen van Edward op een hongerige dag, duister en met gouden gloed. Ik heb vampierboeken altijd al fascinerend gevonden, mijn eerste was Bram Stoker's Dracula die ook nog eens op de boekenlijst mocht voor het eindexamen. Ik ben erg benieuwd naar de komende delen van Twilight, wie weet aan welke kleuren die mij doen denken.

I just finished the first book of the Twilight saga and can't wait to read the other books. I also have part 1 and 2 on dvd, but nothing beats your own dark imagination, therefore these two twilight inspired polishes. OPI Here today aragon tomorrow is the dark deepgreen forest and China glaze Wagon trail is how I imagined Edwards eyes must look when he is hungry, dark and golden. I always loved vampire books, my first one was Bram Stoker's dracula, i read it for my high school exams. I will start reading the other books soon, curious what colors they bring up in my mind.

Opi on pink and middlefinger, dark green with teenytiny
shimmer and CG on ring and index sooo shimmery and pretty

1 opmerking:

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)