donderdag 15 april 2010

Koh Neon roze & Elle aanbieding

Ik denk dat je wel doorhebt dat ik ondertussen een behoorlijke Koh verslaving heb.....toen ik de abonnee aanbieding in de Elle zag heb ik ook meteen een abonnement genomen want Koh lakken kan je niet genoeg hebben. Bij een abonnement op 6 nummers Elle NL krijg je 3 Koh lakken plus een glazen nagelvijl cadeau en dat alles voor Euro 17,50 dat wou ik je toch even laten weten....alleen voor Nederlandse lezeressen. Klik hier om je te ook te abonneren.

I think you are starting to see I am Koh addicted....when i saw the subscribtion offer in Elle magazine i subscribed immediately because a polishaddict can never have enough Koh polishes. When you subscribe for 6 issues of Elle NL you recieve 3 Koh polishes and a glass nail file as a gift, this all for euro 17,50, offer is for Dutch residents only.

Dan volgen er nu nog een paar mooie lakken van Koh. Ik heb er vorige week nog een paar gekocht maar ben door de griep nog niet aan lakken toegekomen (ja dan ben ik echt ziek...) Enjoy!

Here are some random Koh swatches, i purchased some new ones last week but i had the flew and was not feeling like swatching (i know..than i am really sick...) Enjoy!

Koh! Neon roze in schaduw en zonlicht (2e image)





















Koh! No worries














Koh! Dutch!

4 opmerkingen:

  1. I want some Koh polishes so badly! Koh! Dutch looks amazing!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. waar heb jij die blauwe gekocht? xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Laura: op de site www.kohcosmetics.com staat een lijst met verkooppunten, ik koop mijn lakkenn meestal in de Bijenkorf, die hebben een mega aanbod in kleuren, volgens mij was de No worries een limited edition....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ps binnenkort komt de zomerlook uit en daarin zat een hele mooie babyblauwe lak!

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)