woensdag 31 maart 2010

WIC spring collection & bonus point for spring giveaway by tweeting!

De lentecollectie van World Inspired Colors (WIC) van Herome is gebaseerd op het prachtige Costa Rica, de 6 tinten vertegenwoordigen het ritme, natuur en gevoel van het zonnige Costa Rica.
Mijn favorieten zijn Monte Verde (tja groen duuuh) en La Fortuna (weer eens iets anders) wat vind jij ervan? hebben???? Verkrijgbaar vanaf medio april.

The spring collection from World Inspired Colors by Herome was inspired by the beautiful colorful Costa Rica, the 6 shades represent the rhythm, nature and feel of the sunny Costa Rica. My favorites are Monte Verde (green duuuh) and La Fortuna (something different than usual) what do you think???? Need any??? Release: medio april.



Giveaway update!Je kan meedoen aan de giveaway tot 7 april en nu kan je extra punten verdienen, een als je mij volgt op twitter en eentje als je tweet over de giveaway op deze blog. Laat een comment achter op de giveaway post (klik hier) zodat ik ook op de hoogte ben.

You can join the giveaway until 7th of april now you can earn one extra entry by following me on twitter and one by tweet about the giveaway at my blog (two bonus entries) leave a comment on the giveaway post (click here) to let me know.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)