vrijdag 5 maart 2010

Koh! Jewel 221

Vandaag een pracht van een lak van eigen bodem. Toen ik deze kleur op mijn zusjes nagels spotte werd ik een beetje groen...van jaloezie.... wat is dit een prachtige kleur, veel merken hebben het geprobeerd maar dit is naar mijn mening een van de allermooiste felgroene lakjes. Het is een felle tint groen, geen neon, met prachtige kleine zeegroene en blauwe shimmers. Groenliefhebsters, deze moet je hebben! Het soort kleur waardoor je naar je nagels moet blijven kijken en dan laten deze foto's de kleur nog niet helemaal tot zijn recht komen, de lak is in het echt veel groener.
De lak is eenvoudig aan te brengen en droogt prima, dit zijn 3 laagjes (2 was voldoende geweest) want ik botste natuurlijk weer ergens tegenaan en kon met deze lak ook moeiteloos de deuk corrigeren en camoufleren.

Today a Dutch treat, when i spotted this polished i turned green, with envy.....omg this color is soooo amazing, a lot of brands have tried, but this is one of the most beautiful bright green polishes ever! Greenlovers, get this now! It is a vivid green, not neon, with fabulous ocean colored blue and green shimmers. The type of color that makes you want to stare at your nails all day... and this pics don't even do it justice, it is more green in real life, my camera is scared of green polishes i guess..
This is 3 coats, 2 would have been fine but of course i had to mess it up and ruin one nail, but with this formula it was easy to correct and camouflage the smudge.


Enjoy and have a great weekend!

5 opmerkingen:

  1. wow echt een super kleur deze!! Die moet ik hebben!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, ik ben dan wel geen superfan van groene lak, maar deze is echt prachtig!!
    Is het merk Koh in NL te koop? Had er nog nooit van gehoord!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Syl de koh lakjes zijn verkrijgbaar bij sommige Douglas filialen, de bijenkorf amsterdam heeft een supermooie stand en op www.kohcosmetics.nl het heeft bij mij ook even geduurd voordat ik dit merk leerde kennen, maar ben nu helemaal om!

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)