dinsdag 9 maart 2010

And my polish oscar goes to......

Op de een of andere manier gaan de oscars steeds meer tegenvallen, zou dat komen door de talloze award shows (er is elke maand wel ergens wat te winnen) of verassen de jurken gewoon niet meer? Gelukkig zijn er een paar uitzonderingen, Queen latifah in prachtig roze en Nicole Richie in stunning zilver (plus oscar voor beste make up!). Mijn absolute winnares is Demi Moore in Atelier Versace, die bewijst dat je niet overdreven opvallend hoeft te doen om op te vallen (huh... ja echt) net zo mooi als de look waren de nagels, het zogeheten greige (grijs-beige) 2 mooie kleuren voor deze look zijn china glaze greit barrier beige (wijs en ringvinger) en opi tickle my france-y (pink en middel).

Somehow the oscars dissapoint more each year, maybe because there are so many award shows or do the gowns stopped wowing me? Thankfully there are a few exeptions, Queen Latifah in beautiful pink and Nicole Richie in stunning silver (hello best make up!) My absolute winner is Demi Moore in Atelier Versace who proves once again that you don't need to go over the top to stand out, her greige nails were just as lovely as the dress. Two nice polish suggestions are china glaze great barrier beige (index and ringfinger) and opi tickle my france-y (pinkie and middlefinger).

Enjoy!

foto in style magazine















1 opmerking:

  1. Ooh I have and love Tickle My Francey, now I just HAVE to have Great Barrier Beige too!

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)