maandag 1 februari 2010

Lak van de dag: China Glaze Re-Fresh Mint

Vandaag weer een lekker kleurtje uit de China Glaze Up&Away collectie. Re-Fresh Mint is een frisse mintgroene cremelak, dekkend in 2 laagjes, de formule was wel wat voller dan ik van andere lakjes gewend ben, dus het kan even een uitdaging zijn om de lak er netjes op te krijgen, maar het eindresultaat mag er zeker zijn. Op warme zomerdagen word ik helemaal blij van after eight ijs, straciatella met mintsmaak, en daar doet deze kleur mij dan ook errug aan denken....(ik weet het ik heb iets met snoepkleurtjes) dus deze kleur zal vaak op mijn nagels terug te zien zijn :)




Binnenkort volgen er nog ander kleuren uit de Up&Away collectie,
dit is echt een collectie waar ik heel erg hebberig van word. En
Re-Freshmint is echt een fijne aanvullling op mijn collectie lakjes.
Enjoy!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)