vrijdag 23 augustus 2019

Hannah Handbag Essentials zomerfavorieten


Hèhè ein-de-lijk is het aftellen naar de vakantie echt begonnen. Eind augustus op vakantie gaan heeft zijn voordelen maar ook zeker zijn nadelen. Zo is het aan het eind van het seizoen wat rustiger op de bestemming maar ik zie al de hele zomer allerlei leuke vakantiekiekjes op social media voorbijkomen ik wil oooook! Anyway, nog heel even geduld dus, ik had wel lekker lang de tijd wat inpakken betreft, ik sleep altijd ontzettend veel mee en wil nu echt eens proberen om wat lichter te reizen en dankzij hannah is dat doel al iets makkelijker bereikbaar.
Hannah heeft namelijk meerdere bestsellers ook in handige handbag size (10ml pompflacon) uitgebracht en mijn persoonlijke favorietjes zitten al in de beautycase! Ik stel ze even kort aan je voor.


Al 30 jaar is de 24-hour skin balancing een bestseller van hannah en dat is natuurlijk niet zonder reden. Deze basiscrème is voorzien van een flinke dosis werkstoffen die de huid hydrateren, voeden en beschermen. Jojoba, calendula, vitamine E, aloë vera, hyaluronzuur en sheabutter vormen het dreamteam aan ingredienten die mijn huid lekker soepel en gevoed houden.

Op vakantie gebruik ik geen foundation maar ik wil wel graag een mooie glow en het liefst ook een beetje een egaal ogende teint, de Touch of Colour lost al die probleempjes moeiteloos op. Dankzij het ingrediënt ronaflair flawless, een complex van matterende pigmenten, is je huid egaler, voorzien van een sunkissed glow en mooi mat. Je eigen huid maar dan nét even beter, een briljant product.

De 4Youth bestaat uit een combinatie van 4 hightech krachtpatsers die fijne lijntjes opvullen, zorgen voor volumeverbetering, collageenopbouw en een optimale hydratatie voor een jonger ogende huid. Ideaal voor rond de ogen of voor de frustrerende "wtf rimpel" tussen mijn wenkbrauwen die ik nogal snel frons als ik iets zie waar ik vraagtekens bij zet....

De Juvi Protect is een huidverzorgende zonbescherming met een hoge factor, vitamine C en E, madacamia olie en aloë vera. Zo is je huid niet alleen beschermd tegen de huidverouderende invloed van UV straling maar worden de uitdrogende en irriterende effecten van de zon ook aangepakt.


Deze 4 producten vormen de basis van mijn huidverzorging op vakantie, ik heb intussen ook het Asolution serum en de Remoddeling cream ingezet als herstellers voor na het zonnen maar die zal ik na de vakantie uitgebreid bespreken.

Dit 100% Hollandse merk is verkrijgbaar via de hannah webshop en bij maar liefst 450 huidcoaches die samen met jou aan de slag willen om je huid duurzaam te verbeteren. Ik ben nu al een tijdje hannah gebruikster en hoewel ik heel veel mooie producten voorbij zie komen kom ik toch altijd terug bij hannah.