woensdag 21 oktober 2015

Neoderma bodyscrub

Neoderma bodyscrub 

Hoewel het er bij mij nogal eens bij inschiet is het ook tijdens de wintermaanden heel erg belangrijk om te blijven scrubben. Met een fijne bodyscrub verwijder je de huidschilfertjes die de werkzame stoffen van je lichaamsverzorging kunnen blokkeren dus om optimaal van je bodylotion of bodycrème te kunnen profiteren is een huid die vrij is van huidschilfertjes een must. Dat smaken verschillen is niets nieuws en het leuke aan dit product is dat het voor mij persoonlijk niet werkte maar mijn zus wil niets anders meer.

De Neoderma bodyscrub is vorig jaar vernieuwd, er werd onder andere aloë vera aan de formule toegevoegd die rijk is aan plantaardige extracten en voedende oliën. De scrub verwijderd dode huidcellen en zuivert de poriën en zorgt zo voor een zachte gladde huid en is ook perfect als je snel last hebt van acné op je lijf of die fijne rode bultjes op de bovenarmen.


Maar terug naar de textuur, ik persoonlijk heb graag een scrub op crème of oliebasis omdat je die zo lekker heftig kan inmasseren, deze scrub heeft een hele lichte en frisse textuur met bijpassende zomers frisse geur (lekker om je nog even in zomerse sferen te wanen) en een mooi formaat korrel. Eigenlijk helemaal niks mis mee dus maar ik heb gewoon graag een wat voller product. Ander groot pluspunt is trouwens het formaat van de verpakking, deze flacon bevat maar liefst 400ml dus je kan echt wel een tijdje vooruit met deze fles.

Ik ben trouwens wel erg nieuwsgierig naar de bijpassende bodylotion want hoewel ik mijn scrub graag vol en romig heb is een luchtige bodylotion juist weer favoriet wat verzorging na het douchen betreft. Ik wil niet teveel tijd besteden aan het insmeren en mij snel aan kunnen kleden en als de bodylotion van Neoderma net zo'n zomerse geur en textuur heeft als de scrub dan zal dat wel goed zitten.

Neoderma is een salonmerk dat zich richt op huidverbetering, alle producten uit de 11 productlijnen zijn op basis van natuurlijke ingrediënten. Voor verkooppunten van Neoderma kan je terecht op de website, er zijn in Nederland alleen al meer dan 1000 salons die werken met dit merk dus er zal er altijd wel eentje in de buurt zijn toch? Check de Neoderma website voor alle producten en verkooppunten.


Follow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)