zondag 18 oktober 2015

Dior Vernis 791 Darling Blue

Dior Vernis 791 Darling Blue

De Cosmopolite herfstcollectie van Dior bestaat uit een verzameling vintage ogende poedertinten die worden versterkt door een paar prachtige metallics. De collectie bevat naast de prachtige lipsticks, blush sticks en oogschaduwpalettes 5 nagellakjes en Darling blue is een van de lakken met metallic finish.


Dior nagellakjes hebben een stevig prijskaartje en ik ben altijd een beetje gierig als het om dure nagellakjes gaat dus het moet echt wel iets speciaals zijn wil ik zonder al teveel pijn mijn geld bij de parfumerie achterlaten. Vergeet niet dat ik inmiddels een nagellak collectie van meer dan 1100 stuks heb dus een lak moet dan wel iets heel bijzonders hebben toch?


Darling blue is een mooie diepblauwe metallic met een hele fijne lakformule, de nagellak werkt fijn en het platte penseeltje werkt efficiƫnt en vlot. De lak droogt ook snel en heeft een mooie satijnmatte finish, als je liever een hoogglans finish ziet dan is een top coat natuurlijk altijd een goed idee ook voor de duurzaamheid van je manicure.

Hieronder zie je het resultaat van twee laagjes Darling blue, tof bij een jeans maar ook bij een Little black dress of als edgy touch bij een zakelijke look. Deze lak is echt een aanwinst voor mijn collectie en zal deze herfst/winter vaak op mijn nagels te zien zijn.



Follow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)