woensdag 27 november 2013

Shoplog Eindhoven

Goodies from Shiseido, Pomellato, Rococo, Make-Up Studio & more

Inmiddels heb ik deze goodies alweer anderhalve week in huis maar ik wou ze toch nog even laten zien. Shoppen in Eindhoven vind ik echt een feestje. In de Heuvelgalerie zitten Supertrash, The Body shop en Make-Up Studio gevaarlijk dicht bij elkaar en vanaf dat punt wandel ik altijd op mijn gemak naar de Bijenkorf. De Bijenkorf Eindhoven is een echt walhalla voor nagellakliefhebsters, Rococo, Deborah Lippmann, Kure Bazaar en Face Stockholm zijn slechts enkele van de merken die je er naast de grote bekendere namen terugvind (ik mis alleen Guerlain).

Falke Pure Matt 100 & Fashion panty 
De reden om naar Eindhoven te rijden was eigenlijk een nieuwe Falke Pure Matt 100, die had De Bijenkorf echter niet op voorraad dus heb ik een andere vrij dikke panty met motiefje uitgezocht (die ik zelf uit de lade kon halen..) Voor de zwarte moest ik naar de Falke shop iets verderop. Ik heb nog even staan twijfelen bij Wolford maar deze bevallen zo goed dat ik blij ben dat ik naar de Falke boutique ben gegaan voor mijn vertrouwde pure matt 100.

Wat ik wel enorm betreur is dat er zo weinig mankracht in De Bijenkorf staat. De dames die er stonden moesten echt alle zeilen bijzetten om iedereen de aandacht te geven die je in een luxe warenhuis verwacht. Ze deden enorm hun best, waarvoor diep respect, maar stonden gewoon met te weinig. Het is dat De Bijenkorf zoveel van mijn lievelingsmerken verkoopt maar het is wel erg frustrerend. De keer daarvoor ging ik met lege handen naar huis omdat er helemaal niemand op die afdeling stond. Gelukkig kan ik nu voor mijn Falke shopping ook terecht bij de Falke Boutique, net zo handig.

Make-Up Studio eyeshadow lumière Bronzing champagne &
Rococo nailpolish Mistress
Op de Cosmetica afdeling van de Bijenkorf kocht ik een Rococo nagellak in de kleur Mistress, Mistress is een espressobruine lak heel erg mooi, wel zag ik dat één van de haartjes iets langer was dan de rest dus ik moet mijn nagellakje even een knipbeurt geven...Zal de lak binnenkort voor je swatchen, het wachten is op zonlicht...

Bij Make-Up Studio (ik moet altijd even naar binnen al ken ik volgens mij al heel wat kleuren bij naam, altijd ontdek ik wel iets nieuws, ik ging naar huis met deze mooie oogschaduw maar inmiddels staan er ook al meedere lipsticks op de wishlist (mocht je nieuwsgierig zijn, nummer 74, 75 en 42, ik twijfel nog over nummer 26 en 27) de lumière eyeshadow in Icy Lilac en de highlighter mousse nr 2. I'll be back!

Higher living tea 
Vitamientjes van De Tuinen

De Tuinen had een paar hele leuke acties waaronder 1+1 gratis op geselecteerde vitaminen en thee. Mijn mandje werd steeds voller maar mijn gezinnetje is klaar voor een strenge winter...althans...qua vitamientjes dan.
Shiseido Zen gold Elixir & Pomellato Nudo Amber
Ik heb die dag ook twee nieuwe geurtjes gekocht, de Pomellato rook ik afgelopen Augustus in Venetië voor het eerst en was eigenlijk meteen verkocht. Helaas waren mijn opstandige puberkindjes die dag niet op hun best dus ik heb de geur geroken, ben eigenlijk meteen de parfumerie weer uitgestapt om verder te gaan hoewel ik stiekem graag was teruggegaan om de geur te kopen. Gelukkig kwam ik de geur nu tegen bij de Douglas. En aangezien ik heerlijk solo aan het shoppen was kon ik nu op mijn gemak snuffelen. Shiseido Zen Gold Elixir mocht ook mee naar huis. 

Dat waren mijn aankopen van die avond. Nu begint de zoektocht naar een winterjas en een paar nieuwe bikerboots. Ook kreeg ik net mail dat je nu 40% korting krijgt op de lipsticks en gloss bij Ici Paris XL Nederland. To be continued.....