zondag 27 oktober 2013

Beautynews October edition


Veel moois...heel veel moois....















Er komt de komende tijd weer zo enorm veel leuks uit dat ik eigenlijk niet zo goed wist waar te beginnen dus heb ik een en ander in een overzichtje gezet.

De items in dit overzichtje zijn een greep uit alle nieuwtjes die dagelijks in mijn mailbox binnenstromen maar ik heb een overzichtje gemaakt van de producten die mij het meest aanspreken.Deze producten zullen deze maand en in de loop van volgende maand verkrijgbaar zijn, sommige items zijn zelfs al verkrijgbaar, genoeg gekletst, Let's go!

Elk jaar verrast Mugler met speciale edities van zijn klassiekers.
Vorig jaar kregen de geuren een vleugje leer mee, ditmaal zijn de
geuren gerijpt op vaten van gerookt hout. Angel krijgt een vleugje
Cognac, Alien een vleugje Rum en A*Men een vleugje turf, iets
dat je ook terugvind in hele fijne single Malt Whisky's. Een geur
voor de Whisyliefhebbers. 

Philosophy Fruitcake mix, een hele leuke geschenkverpakking
voor de feestdagen. Wie zoet is krijgt lekkers...en ik ben 

heeeeeel zoet geweest ;-)


Ik droom van de juwelen van Pomellato en hoewel the real thing
nog niet haalbaar is zijn deze parfums een stap in de goede
richting, de flacons zijn geïnspireerd op de prachtige Nudo ringen.
Er zijn 3 varianten, Nudo Blue, Rose & Amber. De Amber

staat echt bovenaan mijn geuren wishlist.Deze geuren zijn exclusief bij Douglas 
verkrijgbaar, Douglasverzend trouwens gratis naar Nederland én België. 


Alessandro Fashion Clubbing winter collectie, vooral de grijstinten
trekken mij erg aan. Verkooppunt zoeken? Check Alessandro België 
of Alessandro Nederland

L'Occitane Shea producten zijn weer in een nieuw jasje
gestoken en voorzien van nieuwe geuren. Dit jaar zijn het
bloemen als viooltjes, rozen en jasmijn die de rijke Shea
butter producten (en dus jouw huid) heerlijk laten ruiken.

Boucheron Place Vendôme eau de parfum, een vrouwelijke
bloemige geur blaast nieuw leven in de parfumtak van juwelenhuis
Boucheron.

Lolita Lempicka Eau de Minuit is intenser dan Le Premier parfum,
zoethoutwortel speelt de hoofdrol in dit heerlijke gourmand parfum.

Nieuwe lipgloss en prachtige nagellak van By Terry, verkrijgbaar
bij Cosmeticary . Besteed je meer dan €50,00 in de Cosmeticary
online shop? Dan versturen ze je bestelling gratis binnen de Benelux

Philosophy garandeerd vrolijk douchen en badderen ook tijdens
de koude wintermaanden, Granny's Apple Pie en Homemade
Honey Buns zitten in een royale 480ml verpakking en zijn
verkrijgbaar voor €17,50. Verkrijgbaar bij Ici Paris XL.

Stiekem hoop ik ook op één van deze onder de boom.

Verkrijgbaar vanaf 1 November bij Koh Verkooppunten, de
Paparazzi collectie, 3 glitters en 3 crèmelakken voor nagels
die rode loper waardig zijn.

Binnenkort bij Cosmeticary, heerlijke badproducten van
Laura Mercier ik heb ze zelf nog nooit gebruikt maar de
namen van de producten (crème brûlee, ambre vanille,
crème de pistache) doen mij watertanden...

De wintercollectie van Mavala ziet er weer veelbelovend uit,
ik ben groot fan van deze kleine fabulous flesjes nagellak.


Joy Forever van Patou, een nieuw geur geïnspireerd op één van de
meest kostbare en legendarische parfums ever.

Sinaasappels verjagen de herfstblues! Ponche en Orange Jelly
soap van Lush verkwikken en zorgen voor een goed begin van
de dag. Met de Happy Mist van Rituals hou je dat vrolijke gevoel
vast, deze geparfumeerde spray heeft een heerlijk aroma van
sinaasappel en mandarijntjes voor een instand opkikker

Roberto Cavalli Nero Assoluto is een nieuwe 
interpretatie van Cavalli's signature parfum, een 
bloemige houtachtige geurvan vanille, orchidee 
en ebbenhout. Totally Cavalli.

MAC lanceert binnenkort weer allerlei mooie sets voor de
feestdagen, ik hoop op deze sets onder de kerstboom...hint hint

The Cookie exchange giftset van Philosophy , nog meer moois
voor onder de kerstboom....
Handig en enorm leuk! Le Soft Perfume parfumsticks
 verkrijgbaar bij Douglas en in deonline shop van Le Soft Perfume.

Collistar Talasso scrub Anti Eta, een nieuwe variant op mijn
favoriete bodyscrub: citrusvruchten zorgen voor een
zachte jeugdig ogende huid.

Rose Jam douchegel van Lush voor een relaxmomentje
onder de douche.

Orly Secret Society nagellakjes voor de winter, de koperkleurige
en champagnekleurige metallics look stunning!

Orly Surreal herfstcollectie, de lavendelkleurige duochrome
staat hoog op mijn verlanglijstje. Orly is verkrijgbaar via
Oro Nails

Meer doucheplezier van Philosophy, Fluffy cupcake en
Peppermint stick

WIC Glamorous USA is verkrijgbaar vanaf 1 November, ik ben
eigenlijk niet zo van de glitters maar vermoed dat ik toch weer
zal bezwijken..