woensdag 12 juni 2013

Make Up For Ever Rouge Artist Intense 37

Make Up For Ever Rouge artist intense 37 


















Laatst was ik shoppen in Den Bosch en daar was de Sephora toen nog open (geen idee of dit nog het geval is) die week had ik meerdere pogingen gedaan om de MAC Ablaze lipstick aan te schaffen maar ik kreeg steeds een foutmelding. Een tikje geïrriteerd ben ik toen gaan shoppen en kon me dus ook serieus niet inhouden toen ik deze heerlijke kleur van Make Up For Ever tegenkwam. Nu Sephora Nederland niet meer bestaat is Nederland een geweldig merk armer, maar niet getreurd! In Brussel zit een heuse Make Up For Ever boutique en de webshop verzend ook naar Nederland. Bestellingen onder de € 40,00 (knap als je het bedrag onder de € 40,00 weet te houden....) worden voor €4,95 naar Nederland en België verzonden. Check www.makeupforever.be voor de webshop en het overzicht van al dat heerlijke beautysnoepgoed.

Make Up For Ever is een merk dat is opgericht in 1984 vanuit de behoefte om professionele make-up producten te maken van uitstekende kwaliteit voor op het podium en op de catwalk. Binnen no time groeide het bedrijf uit tot een topmerk met internationaal succes, make-up artiesten van over de hele wereld trokken in grote getalen naar Parijs toen daar de eerste boutique opende. Momenteel zijn er meer dan 1400 (!) producten waaronder al ruim 125 oogschaduws die niet alleen geliefd zijn bij de professionals maar ook bij de particulieren. Deze particulier was al een tijdje zeer nieuwsgierig naar de lipstick van Make Up For Ever en ik moet je bekennen, deze staat nu al in mijn top 3 favoriete lipproducten.

Make Up For Ever Rouge artist intense 37

























Deze lipstick bevat enorm veel pigment en het resultaat is dan ook zeker intens te noemen, daarnaast droogt deze lipstick mijn lippen ondanks de houdbaarheid niet uit. Ik vind kleur 37 echt waanzinnig, kan niet wachten om deze te dragen als ik een stuk bruiner ben. Ik twijfel momenteel of ik weer voor blonde highlights zal gaan maar met deze haarkleur knalt deze lipstick echt. Je haar donker laten voor een lipstick? Dat doet alleen de ware beautyjunk en ik kan je zeggen, dit product smaakt naar meer.

Make Up For Ever Rouge artist intense 37