vrijdag 3 mei 2013

MAC Fashion Sets & Art of the eye collections

MAC Embrace me Lipglass & Farasha eyeshadow 


















Dag geld! Er zijn weer een aantal hele mooie MAC collecties verkrijgbaar. Baking beauties kan je kopen via de Bijenkorf webshop (als je in Belgiƫ woont bestel je de items en selecteer je afhalen in filiaal als verzendoptie, dan moet je alleen even op en neer naar Breda, Eindhoven of Maastricht) Making Pretty, the Art of The eye en Fashion sets zijn online bij MAC verkrijgbaar.

MAC Art of the eye collectie 















Ik heb twee lekker gepigmenteerde items om je te laten zien. Farasha is een oogschaduw uit de art of the eye collectie en de Embrace me gloss is van de fashion sets collectie.

MAC Art of the Eye Farasha sunlight swatch

MAC Art of the Eye Farasha indoor swatch





































De oranje oogschaduw is Farasha uit de Art of the eye collectie. Een matte finish en een intense kleur zorgen voor een mooi maar heftig effect, volgens mij is dit een topkleur voor als ik poepiebruin ben, lekker met een heftige zwarte kohl voor een mystiek tintje. Bij de eerste applicatie dacht ik trouwens dit wordt niks...want veel kleur gaf het niet maar deze matte kleur is heel goed en intens op te bouwen. De heftig gekleurde oogschaduws zijn ook echt bedoeld om het accent op de ogen te leggen met een exotische smokey eye en dan eens in andere kleurtjes dan taupe en zwart. Eye love!

MAC Fashion sets






















Fashion sets bestaat uit 4 sets in 4 verschillende kleuren, Heroine, Silly, Ablaze en Embrace me. Ik heb de gloss van Embrace me, een fuchsiaroze gloss met subtiele shimmer. Op zichzelf vind ik deze roze net niet bijzonder genoeg, maar MAC make-up artist Agatha van de Bijenkorf Eindhoven (you gotta love her!) bracht me op het idee om hem over een rood lippotloodje te gebruiken en OMG, dat is mooi!

MAC Embrace me lipglass solo swatch 

MAC Embrace me lipglass & red lippencil swatch

MAC Embrace me lipglass over matte red lippencil 




















































Haastige spoed is zelden goed, maar in dit geval zeg ik, als je iets van deze collecties hebben wil, wacht dan echt niet te lang. Check www.maccosmetics.nl voor Nederland en www.maccosmetics.be voor Belgie. Succes!


1 opmerking:

  1. Erg mooi gedaan om dat Rood toe te voegen!
    Heel mooi 'ombre' effect heeft dat.
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)