woensdag 1 mei 2013

Finding Nemo Blu-ray winactie!

Finding Nemo
copyright Disney
Vanaf vandaag is Finding Nemo weer op DVD verkrijgbaar én voor het eerst op Blu Ray. Finding Nemo won in 2003 een Oscar voor beste animatiefilm en was eerder dit jaar in 3D in de bioscoop te bewonderen.

Wist je trouwens dat er in Disneyland Paris ook een attractie is die gebaseerd is op de film Finding Nemo? Crush's Coaster is een draaiende en tollende achtbaanrit door de Oost Australische golfstroom. Het was een achtbaanritje die ik niet snel zal vergeten...Ter info, ik ben een megawatje wat achtbanen betreft, maar toen ik kleine kinderen vrolijk lachend de attractie zag verlaten dacht ik oh dat durf ik wel....uhm....Ik heb niet veel van de speciale lichteffecten gezien want ik heb mezelf gillend in de jas van husband verstopt tijdens de rit. De achtbaan is een speciale zwaartekracht-baan, elk karretje draait op andere wijze, dit wordt beïnvloed door het aantal personen, de plek waar ze zitten en hun gewicht. Heel spectaculair allemaal maar ik sla de volgende keer over...

Ik mag namens Walt Disney Nederland 2 Blu-Rays van Finding Nemo weggeven.

De winnaars hebben per mail bericht gehad, niet gewonnen? Binnenkort komt er weer een leuke winactie online, stay tuned!

Misschien heb je het nieuws al gehoord, maar er komt een vervolg op Finding Nemo. We moeten wel wachten tot het najaar van 2015, maar dan zal Finding Dory in de bioscoop draaien. Finding Dory speelt zich af voor de kust van Californië en er zullen dus ook heel veel nieuwe personages in de film te zien zijn. Ik ben echt ontzettend nieuwsgierig! Dory rules!

Copyright Disney 


Copyright Disney 











1 opmerking:

  1. Wat een leuke winactie heb je weer!
    Ge-wel-dig! Maar als echte Disney fan heb ik de film al...
    Ik wens iedereen die meedoet heel veel geluk om er eentje te winnen!
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)