donderdag 2 februari 2012

To Tan or not to tan?

























Ik merkte het toen ik vorige week mijn teennagels lakte, ik ben witter dan mijn bleekbeige nude nagellak…niet goed….dan sta ik altijd voor een lastig dilemma, wel of niet onder de zonnebank? We weten nu allemaal wel dat UV stralen de boosdoeners zijn qua huidveroudering, maar van een paar melkflessen wordt ook niemand echt blij. Dus heb ik de oplossing gevonden, ik mag af en toe onder de zonnebank, maarrrrr ik gebruik dan wel een hoogwaardig bronzing product waardoor ik binnen korte tijd snel resultaat boek en dus het aantal minuten onder de zonnebank tot een minimum kan beperken. Australian gold komt als geroepen met twee nieuwe producten die het bruiningsproces versnellen en de huid verzorgen waardoor de bruine kleur ook langer blijft.
Peace love & cupcakes
De nieuwe Australian Gold® Peace, Love & Cupcakes™ bevat een mix van natuurlijke bronzers, waaronder zwarte walnootolie en tyrosine. Deze nieuwe formule zorgt in een korte tijd voor een prachtig gebruinde teint. De toegevoegde Hennepzaadolie verstevigt, voedt en verzorgt de huid intensief. Deze plantaardige olie is uitzonderlijk rijk aan de vitaminen B1, B2, B3, B6, C, D en E, alsmede essentiële omega 3- en 6- vetzuren. Hennepzaadolie zorgt ervoor, dat de juiste vocht/vetbalans van de droge lichaamshuid optimaal wordt hersteld en dat een bruine teint extra lang wordt vastgehouden. De formule bevat tevens verzorgende zonnebloemolie, glycerine, provitamine B5, Vitamine E en aloë vera- sap.
Deze lotion voert je mee naar een tropisch eiland door een heerlijke zoete geurbeleving met een topnoot van citrusvruchten,een hartboot van ananas, limoen en grapefruit en een basis van framboos, Maraschino- kersen en Spaanse sangria voor een instant tropische bruiningssensatie.
Australian Gold® Peace, Love & Cupcakes™
€ 17,95/flacon 250ml
€ 2,75/sachet 15 ml

Hardcore black De formule van de nieuwe Australian Gold® Hardcore Black™ zorgt binnen no time een prachtige, intens diepbruine teint. De formule bevat hiervoor een mix van intensieve bronzers waaronder zwarte walnootolie en melanine. Ook deze formule bevat Hennepzaadolie, die ervoor zorgt dat de juiste vocht/vetbalans van de droge lichaamshuid optimaal wordt hersteld en dat een bruine teint extra lang wordt vastgehouden. Speciaal toegevoegde ‘Skin Softeners’, waaronder zonnebloemolie, glycerine en lanoline, zorgen ervoor dat de huid opvallend zacht, soepel en glad aanvoelt. Het toegevoegde Magnesium Sulfaat werkt intensief huidregenererend. Deze nieuwe ‘Deep Dark Bronzing Lotion’ heeft qua geurbeleving een tropische topnoot van hazel- en kokosnoot, een bloemige hartnoot en een basis van sandelhout,vanillesuiker en een vleugje musk.
Australian Gold® Hardcore Black™
€ 26.95/flacon 250 ml
€ 3,75/ sachet 15 ml

De producten zijn verkrijgbaar bij professionele zonnestudio’s in Nederland én België.
  check www.australiangoldtanningclub.nl voor meer info.