maandag 16 mei 2011

Back from Eurodisney and a pretty green for today: Wic Minsk

Hi All! I am back from Eurodisney and I want to go again! I love that place, a Dutch pianist once said that Disney is a happy place because the villains are easy to recognize, I think he has a point :) I will post the pics of my Disney trip tomorrow when I organized all of them....
We stayed at the Seqouia Lodge hotel so for Today I will show you a green that reminds me of those giant trees, Wic Minsk a pretty green with great formula and coverage in 2 coats. Have a lovely zippedeedoodah day!

Hallo allemaal! Ik ben weer terug uit Eurodisney en ben nu al aan het bedenken wanneer ik weer kan gaan....Wibi Soerjadi zei het al eens in een interview, Disney is zo fijn omdat de slechterikken er duidelijk herkenbaar rondlopen, wijze woorden van deze fantastische pianist :) (die overigens ook graag naar Disney gaat) Ik zal de Disney fotos morgen plaatsen als ik ze een beetje heb uitgesorteerd....
We sliepen in het Seqouia Lodge hotel dus vandaag laat ik je een mooie groene lak zien die mij erg aan die reusachtige groene bomen doet denken. Wic Minks lakt heerlijk en dekt in 2 laagjes. Zipedeedoodah......



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)