woensdag 19 februari 2014

Disney Planes op DVD

Disney Planes
Vanaf vandaag is de animatiefilm Planes op DVD, Blu-Ray en Blu-Ray3D verkrijgbaar en mag ik één Planes Blu-Ray met leuke Planes goodies weggeven.

De Winactie is afgelopen en Nynke Boer! Gefeliciteerd Nynke

Planes gaat over Dusty Crophopper, een sproeivliegtuigje dat het een beetje beu is om elke dag over dezelfde weilanden te vliegen. Hij wil racen en tijdens een kwalificatiewedstrijd voor een race om de wereld blijkt hij snel genoeg te zijn om mee te doen. Dusty is helemaal in de wolken...alhoewel...hij heeft niet zoveel met de wolken want hij heeft hoogtevrees. Benieuwd of hij zich toch vliegende weet te houden tijdens de race? Deze animatiefilm is een feestje voor jong en oud, de grappige internationale personages zijn bizar 'echt'. Briljant hoe het animatieteam van Disney vliegtuigen heeft weten om te toveren tot echte personen.


Ik moest in het begin wel even inkomen maar dat had ik bij Cars 1 en 2 ook, als je eenmaal in het verhaal zit is het een heerlijke film.

Kans maken op een leuk Planes prijzenpakket?  Laat je e-mail adres achter door het het formulier in te vullen of laat een reactie achter onder dit artikel waarin je aangeeft graag kans te willen maken op de prijs. Ik maak de winnaar dinsdag 25 Februari bekend, dus houd het artikel in de gaten als je meedoet. Deelname is enkel mogelijk voor inwoners van Nederland. Wie weet komt dit leuke pakket binnenkort jouw kant op! Uit alle ingezonden formuliertjes en reacties kies ik één winnaar. Succes!      



Daarnaast staan er op het YouTube kanaal van Disney nog meer leuke clips en uiteraard trailers van andere Disney titels. Hier nog twee leuke clips uit Planes.





2 opmerkingen:

  1. Lijkt me een superleuke film. Ik ben niet naar de bios geweest. Het heeft natuurlijk wat weg van Cars, die was ook zo leuk en Butchy de helikopter. Zou dat een neefje zijn?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Onwijs leuke film. Wens iedereen die meedoet heel veel succes!
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)